چرا نام علي دايي در پرونده بزرگ اختلاس بيمه ايران مطرح شد؟
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال

وزنامه وطن امروز: حسين مرادي، قاضي دادگاه اختلاس بيمه ايران درباره اينکه چرا نام علي دايي در اين پرونده مطرح شد، توضيح داد. مرادي گفت: در زمان جريان دادگاه متاسفانه مطالبي درباره علي دايي گفته شد که به هيچ‌وجه واقعيت نداشت.

يکي از متهمان در جريان دادگاه از علي دايي نام برد که همين موضوع باعث شد شائبه دخالت دايي در جريان اين پرونده به وجود بيايد ولي آنچه امروز مي‌توانم بگويم اين است که علي دايي پاک پاک است و هيچ دخالتي در اين موضوع نداشت.

قاضي دادگاه اختلاس بيمه ايران در توضيح اينکه چه‌چيزي باعث شد نام علي دايي در دادگاه پرونده اختلاس بيمه بر سر زبان‌ها بيفتد، عنوان کرد: واقعيت اين است که متهمان براي خريد و فروش زميني در منطقه شهريار در روزنامه آگهي داده بودند و چون علي دايي نيز در کار‌هاي اقتصادي فعاليت دارد از سوي وي تماس‌هايي برقرار شد که اين رابطه تنها در همين حد است و به هيچ‌وجه پولي رد و بدل نشد که امروز دايي بخواهد در اين باره توضيحي دهد. مرادي در پايان تصريح کرد: موضوع دايي در اين پرونده کاملا بسته شده است.

چهره‌هاي بزرگ فوتبالي در سطح دايي به اندازه خودشان گرفتاري دارند و درست نيست به دليل مسائل واهي براي آنها حاشيه درست کنيم. علي دايي افتخار ورزش ايران است و بايد قدر و منزلتش حفظ شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 1052
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1