پرسپوليس در آستانه بحراني جديد در فيفا
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : hamid

روزنامه ابتکار: همانطور كه پيش‌بيني مي‌شد فيفا در مجادله كشدار نلو وينگادا با پرسپوليس، حق را به اين مربي پرتغالي داد و به سرخ‌هاي تهراني تا 25 اسفند فرصت داده با پرداخت 270 هزار دلار به مردي كه طول دوران حضورش در جمع سرخ‌ها حتي به 10 ماه هم نرسيد با وي تسويه‌حساب كنند و مطالبات او را بدهند و بيش از اين اتلاف وقت نكنند.
در سال‌هاي اخير پرسپوليس كه از ضعف مديريت همواره ناليده با اينگونه طلبكاران خارجي پيوسته در حال ستيزه‌هايي بي‌نتيجه بوده و چون حقيقتا به آنها بدهي كلاني داشته، سرانجام مجبور شده بعد از مداخله و تهديد فيفا پولشان را بدهد. درست است كه يك بار تاخيرهايي از اين دست سبب كسر شدن 6 امتياز از پوئن‌هاي حاصله پرسپوليس در جدول رده‌بندي ليگ شد اما «پرسپوليس افشين قطبي» آنقدر اندوخته داشت كه با وجود آن مساله هم قهرمان ليگ شد.پرسپوليس كنوني آنقدر ضايعات و تلفات داده كه با يك مجازات احتمالي مشابه تتمه اعتبار كسب شده در نيم فصل دوم و هدر رفته در نيم فصل اول را از دست خواهد داد و خاطر هواداران پرسپوليس از دوران مربيگري مانوئل ژوزه پرتغالي به قدري مكدر و تلخ است كه لابد مديران سرخ حاضر نيستند با عدم پرداخت بدهي وينگادا ضربه‌اي تازه به تيم به شدت ضربه خورده خود وارد سازند و به نفع خودشان هم نيست كه در اين زمينه تاخير و قصوري مجدد داشته باشند. اما همين ژوزه كه به گفته سران سرخ ادعاهاي خود در قبال پرسپوليس را رها كرده و بابت جدايي اجباري‌اش از اين تيم به فيفا شكايت نبرده مي‌تواند خطرساز بعدي براي آنها باشد و امروز و فردا است كه نامه او هم برسد و ديري نخواهد پاييد كه فيفا يك تهديدنامه تازه براي قرمزها و اين بار براي مطالبات ژوزه‌اي بفرستد كه فقط بعد از گذشت 6 ماه از مدت قراردادش با پرسپوليس از كار بركنار و مجبور به ترك تهران شد. سران پرسپوليس مدعي هستند كه ماجرا را طوري هدايت كرده‌اند كه جا و مجال و امكان شكايت از جانب ژوزه نباشد ولي از مربي حرفه‌اي چون ژوزه بعيد است كه آنگونه راحت در دام بيفتد. تجربه وينگادا كه با همه ترسناكي‌اش اينك پيش‌روي قرمزها است و تجربه آري‌هان در گذشته نزديك به ما مي‌گويد كه خوشبيني سران سرخ در اين زمينه هم شايد چندان درست و بجا نباشد و آنها حتي در تسويه حساب با علي دايي هم راه موفقيت‌آميزي را طي نكرده‌اند.بدون اينكه بخواهيم مديران سال‌هاي اخير پرسپوليس را از يكديگر تفكيك كنيم، بد نيست آنها توضيح بدهند چرا اين همه بدهكار خارجي و داخلي بار آورده‌اند و چرا در دپارتمان شكايات فيفا جايي ثابت دارند؟! آيا اينها نشانه ضعف چشمگير مديران پرسپوليس در گرداندن باشگاهي نيست كه به كرات ثابت شده از فقدان هدايت‌هاي اصولي رنج برده و فصل جاري نيز خارج از اين روال كلي نبوده است. انداختن تقصير به گردن مديران قبلي چاره‌ كار نيست چون اين ماجرا در دوره تمامي مديران سال‌هاي اخير اين باشگاه روي داده و نشان مي‌دهد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 1059
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1