هادی عقیلی در تمرین تراکتورسازی
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 20:15 ::  نويسنده : hamid

به گزارش آخرین نیوز و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، از ساعت 18 یکشنبه شب به وقت محلی تیم تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه سهیم بن حمد باشگاه نادی القطر اولین تمرین خود را قبل از رویارویی با الجیش قطر آغاز کرد. بازیکنان این تیم که استراحتی نیم روزه داشتند، نخستین تمرین تاکتیکی خود را انجام دادند تا با قدرت خود را برای بازی با تیم قطری آماده کنند.

این تمرین که با بازی فوتبال در زمین کوچک شروع شد دقایقی زیر رگبار شدید باران ادامه پیدا کرد که همین امر شرایط ایده‌آلی را در تمرین فراهم و بازیکنان با روحیه بسیار بالا خود را برای کسب هر سه امتیاز مسابقه آماده کردند. پس از تمرین بازیکنان به هتل محل اقامت خود برگشته و پس از استراحتی کوتاه جهت صرف شام به رستوران هتل رفتند.

هادی عقیلی که هم اکنون در باشگاه القطر حضور دارد نیز شب گذشته در تمرین تراکتورسازان حضور یافت و با بازیکنان این تیم خوش‌وبش کرد. بازیکنان تراکتورسازی که به صورت اتفاقی با این بازیکن روبرو شده بودند با او برخورد گرم و بسیار صمیمی داشتند. عقیلی مدت زیادی کنار زمین نظاره‌گر تمرین تیم تراکتورسازی بود و با مربیان و کادر فنی تیم تبریزی به گفت‌وگو پرداخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 1064
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1